ABSTRAK Pelaku usaha yang menjual produk dengan informasi yang tidak jelas harus bertanggungjawab atas kerugian konsumen. Sebagai bentuk perlindungan hukum terhadap konsumen. Penelitian ini untuk m…
This study aims to determine the effect of Ephemerals Advertising Content and Sales Promotion on Purchasing Decisions on Tokopedia products in Palembang City. This type of research is quantitative …
This research was conducted using research and development methods and using the development model of Alessi and Trollip. This study aims (1) to describe the results of the analysis of the needs of…
Effectiveness of RuangGuru Advertising In Increasing The Interest of Students of Class XII High School To Use Online Tutoring Application (Study In Students Class XII of Public High School Plus 17 …
This study aims to see how much influence the brand image and advertisements have on purchasing decisions for lifebuoy bath soap products in the city of Palembang. The technique of collecting data …
Tujuan penelitian ini untuk mengetahui pengaruh periklanan terhadap keputusan pembelian motor Honda Beat di Kota Palembang dan untuk mengetahui variabel manakah yang berpengaruh paling dominan te…
Di era globalisasi ini perkembangan dunia bisnis banyak menuntut mobilitas yang cepat dan efektif waktu, seperti transportasi udara berupa pesawat. Dunia bisnis yang menuntut mobilitas tinggi menja…