The Sriwijaya University Library

  • Home
  • Information
  • News
  • Help
  • Librarian
  • Login
  • Member Area
  • Select Language :
    Arabic Bengali Brazilian Portuguese English Espanol German Indonesian Japanese Malay Persian Russian Thai Turkish Urdu

Search by :

ALL Author Subject ISBN/ISSN Advanced Search

Last search:

{{tmpObj[k].text}}
Image of PRINSIP - PRINSIP TOTAL QUALITY SERVICE

Text

PRINSIP - PRINSIP TOTAL QUALITY SERVICE

Tjiptono, Fandy - Personal Name;

Penilaian

0,0

dari 5
Penilaian anda saat ini :  

Buku ini membahas dengan cukup lengkap bagaimana meningkatkan kualitas jasa terhadap pelanggan. Pembahasan meliputi juga bagaimana proses komunikasi dan manajemen secara efektif serta kuat mewujudkan komunikasi organisasi dalam kerangka TQS. Strategi implementasi TQS dibahas dengan cukup rinci dan sinkat, serta disertai dengan konsep-konsep perencanaan yang mudah dipahami. Pembahasan sumber daya manusia dipaparkan dengan cukup lengkap dimana kendala-kendala manusia tidak cukup hanya dapat diatasi dengan peningkatan teknologi. Kerjasama tim dibahas sebagai unsur utama dalam TQS. Strategi dan kepuasan pelanggan dibahas sebagai inti dari TQS ini, beberapa penjelasan disertai dengan bagan-bagan yang mempermudah pemahaman tentang konsep kualitas pelayanan. Pada bagian akhir yang tidak kalah pentingnya adalah pembahasan secara singkat alat-alat apa yang digunakan dalam model-model pemecahan TQS Pokok bahasa dalam buku ini: Kualitas Barang dan jasa Komunikasi dan manajemen Strategi impelementasi TQS Kerjasama Tim dan Pemberdayaan
Layanan pelanggan dan kepuasan pelanggan Pengambilan keputusan dan pemecahan masalah


Availability
Inventory Code Barcode Call Number Location Status
0301000848B20634S658.812 Tji p 2002Central Library (CIRCULATION)Available
0301000849B20635S658.812 Tji p 2002Central Library (CIRCULATION)Available but not for loan - Recorded
Detail Information
Series Title
-
Call Number
658.812 Tji p
Publisher
Yogyakarta : Penerbit ANDI., 2002
Collation
xii, 175 hlm.: ilus. ; 23 cm.
Language
Indonesia
ISBN/ISSN
979-533-600-3
Classification
658.812
Content Type
Text
Media Type
unmediated
Carrier Type
-
Edition
2
Subject(s)
TOTAL QUALITY SERVICE
Specific Detail Info
-
Statement of Responsibility
AA; SYOBRI
Other version/related

No other version available

File Attachment
Comments

You must be logged in to post a comment

The Sriwijaya University Library
  • Information
  • Services
  • Librarian
  • Member Area

About Us

As a complete Library Management System, SLiMS (Senayan Library Management System) has many features that will help libraries and librarians to do their job easily and quickly. Follow this link to show some features provided by SLiMS.

Search

start it by typing one or more keywords for title, author or subject

Keep SLiMS Alive Want to Contribute?

© 2025 — Senayan Developer Community

Powered by SLiMS
Select the topic you are interested in
  • Computer Science, Information & General Works
  • Philosophy & Psychology
  • Religion
  • Social Sciences
  • Language
  • Pure Science
  • Applied Sciences
  • Art & Recreation
  • Literature
  • History & Geography
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Advanced Search