The Sriwijaya University Library

  • Home
  • Information
  • News
  • Help
  • Librarian
  • Login
  • Member Area
  • Select Language :
    Arabic Bengali Brazilian Portuguese English Espanol German Indonesian Japanese Malay Persian Russian Thai Turkish Urdu

Search by :

ALL Author Subject ISBN/ISSN Advanced Search

Last search:

{{tmpObj[k].text}}
Image of STRATEGI KOMUNIKASI PEMASARAN DALAM MEMPERTAHANKAN LOYALITAS PELANGGAN ALFAMART DI KOTA PALEMBANG.

Skripsi

STRATEGI KOMUNIKASI PEMASARAN DALAM MEMPERTAHANKAN LOYALITAS PELANGGAN ALFAMART DI KOTA PALEMBANG.

Khaerunnisa, Aisyah  - Personal Name;

Penilaian

0,0

dari 5
Penilaian anda saat ini :  

perusahaan ritel modern telah menjamur dan dapat dijumpai dijalanan, salah satunya ritel dari PT. sumber alfaria trijaya tbk. atau lebih dikenal sebagai alfamart. alfamart menjadi ritel terlaris di indonesia pada tahun 2023 dengan laba mencapai USD 8 miliar, atau setara dengan IDR 3,4 trilliun. penelitian ini bertujuan untuk melihat bagaimana strategi komunikasi pemasaran yang dilakukan oleh alfamart kota palembang dalam menjaga loyalitas pelanggannya. dalam penelitian ini digunakan metode penelitian kualitatif dengan teknik pengumpulan data melalui wawancara mendalam, observasi dan dokumentasi.


Availability
Inventory Code Barcode Call Number Location Status
2407006535T159758T1597582024Central Library (REFERENCE)Available but not for loan - Not for Loan
Detail Information
Series Title
-
Call Number
T1597582024
Publisher
Indralaya : Prodi Ilmu Komunikasi, Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik, Universitas Sriwijaya., 2024
Collation
ix, 86 hlm.; ilus.; 29 cm
Language
Indonesia
ISBN/ISSN
-
Classification
658.802 07
Content Type
Text
Media Type
unmediated
Carrier Type
-
Edition
-
Subject(s)
Komunikasi pemasaran
Prodi Ilmu Komunikasi
Specific Detail Info
-
Statement of Responsibility
TUTI
Other version/related

No other version available

File Attachment
  • STRATEGI KOMUNIKASI PEMASARAN DALAM MEMPERTAHANKAN LOYALITAS PELANGGAN ALFAMART DI KOTA PALEMBANG
  • STRATEGI KOMUNIKASI PEMASARAN DALAM MEMPERTAHANKAN LOYALITAS PELANGGAN ALFAMART DI KOTA PALEMBANG
Comments

You must be logged in to post a comment

The Sriwijaya University Library
  • Information
  • Services
  • Librarian
  • Member Area

About Us

As a complete Library Management System, SLiMS (Senayan Library Management System) has many features that will help libraries and librarians to do their job easily and quickly. Follow this link to show some features provided by SLiMS.

Search

start it by typing one or more keywords for title, author or subject

Keep SLiMS Alive Want to Contribute?

© 2025 — Senayan Developer Community

Powered by SLiMS
Select the topic you are interested in
  • Computer Science, Information & General Works
  • Philosophy & Psychology
  • Religion
  • Social Sciences
  • Language
  • Pure Science
  • Applied Sciences
  • Art & Recreation
  • Literature
  • History & Geography
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Advanced Search