The Sriwijaya University Library

  • Home
  • Information
  • News
  • Help
  • Librarian
  • Login
  • Member Area
  • Select Language :
    Arabic Bengali Brazilian Portuguese English Espanol German Indonesian Japanese Malay Persian Russian Thai Turkish Urdu

Search by :

ALL Author Subject ISBN/ISSN Advanced Search

Last search:

{{tmpObj[k].text}}
Image of PENERAPAN CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) PADA DISTRO ZAHRA DENGAN PENDEKATAN STRATEGI CROSS SELLING

Text

PENERAPAN CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) PADA DISTRO ZAHRA DENGAN PENDEKATAN STRATEGI CROSS SELLING

Wiranata, Kelvin - Personal Name;

Penilaian

0,0

dari 5
Penilaian anda saat ini :  

Distro Zahra bergerak dibidang fashion pria dengan konsep murah, nyaman, dan trendi dikalangan anak muda. Proses pemasaran Distro Zahra hanya dengan menjajakan produknya di etalase distro yang menyebabkan kemungkinan untuk mendapatkan pelanggan secara maksimal kurang terpenuhi. Konsep bisnis online seperti website diharapkan menjadi jembatan informasi dan komunikasi antara pengusaha dan pelanggan. Penerapan CRM memiliki fitur pengelolaan data dan ulasan produk. Strategi cross selling bertujuan menyakinkan pelanggan untuk membeli produk yang lebih banyak. Sistem dibangun berdasarkan metode pengembangan FAST dengan notasi Diagram Konteks, DFD, ERD, dan bahasa pemograman PHP serta Mysql sebagai DBMS. Penelitian ini menghasilkan sebuah sistem yang menerapkan CRM dengan pendekatan strategi cross selling diharapkan dapat memberikan kemudahan kepada pelanggan dalam mendapatkan informasi produk serta dapat meningkatkan penjualan Distro Zahra.


Availability
Inventory Code Barcode Call Number Location Status
2307001120T90878T908782023Central Library (Referens)Available but not for loan - Not for Loan
Detail Information
Series Title
-
Call Number
T908782023
Publisher
: Prodi Sistem Informasi, Fakultas Ilmu Komputer, Universitas Sriwijaya., 2023
Collation
xvii, 94 hlm.; ilus.; 29 cm
Language
Indonesia
ISBN/ISSN
-
Classification
006.707
Content Type
-
Media Type
-
Carrier Type
-
Edition
-
Subject(s)
Sistem-sistem multimedia
Prodi Sistem Informasi
Specific Detail Info
-
Statement of Responsibility
SEPTA
Other version/related

No other version available

File Attachment
  • PENERAPAN CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) PADA DISTRO ZAHRA DENGAN PENDEKATAN STRATEGI CROSS SELLING
Comments

You must be logged in to post a comment

The Sriwijaya University Library
  • Information
  • Services
  • Librarian
  • Member Area

About Us

As a complete Library Management System, SLiMS (Senayan Library Management System) has many features that will help libraries and librarians to do their job easily and quickly. Follow this link to show some features provided by SLiMS.

Search

start it by typing one or more keywords for title, author or subject

Keep SLiMS Alive Want to Contribute?

© 2025 — Senayan Developer Community

Powered by SLiMS
Select the topic you are interested in
  • Computer Science, Information & General Works
  • Philosophy & Psychology
  • Religion
  • Social Sciences
  • Language
  • Pure Science
  • Applied Sciences
  • Art & Recreation
  • Literature
  • History & Geography
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Advanced Search